A 23.7 dit
...or which was Set and declared during play by an Infantry unit which spent all of its MF (using Hazardous Movement) to Set the DC in its location during its MPh and made a dr <= its US# (subject to leadership drm by any Leader assisting the Unit to set the DC) without being Pinned or Broken. A Set DC may be detonted ... by that Good Order Unit (or one of its Derivative Half Squads...)
La SSR 4 de Ptichin'In dit
Partisans Leaders are considerd Elite (A23.2) for the purpose of DC Usage
A19.32 dit
The Breakdown number (...) of any SW used by Inexperienced Personnel is reduced by 1.
Questions
1 - Si un Leader assiste le Squad a Seter la DC, ajoute t'il son US# (1) pour le dr ? :twisted: (Je pense que non) :evil:
2 - Si un Leader a assisté le Squad à Seter la DC, a t'il le droit d'essayer de la faire pêter ? :twisted: (Je pense que non, Grofaz que Oui)
3 - Un Leader a t'il le droit de Seter Up une Dc tout seul ? :twisted: (Je pense que Non) :twisted:
4- Est ce que l'Unité (qui tente de faire peter la DC) peut être assistée par un Leader pour passer son NTC :twisted: (Je pense que Oui). :twisted:
5- Est ce que ça compte comme SW Usage ? :twisted: (Je pense que Oui) :evil:
6 - Est ce que des Walking Wounded (ABTF) peuvent Seter une DC ? :twisted: (je pense que oui) :twisted:
Je pense hélas que les Set DC des partisans dans Ptichin In souffriront du Malus pas Malin :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: