Pour la rangée sous le vet, cela me paraît clair.
Par contre, pur le nombre, je suis un peu dans le flou.
Si je prends le RB :
24.61 DRIFT: Original SMOKE sources (other than SMOKE Grenades which do not last long enough to drift) are differentiated from drifting Dispersed SMOKE by using white counters for original SMOKE [EXC: a Wreck/Terrain Blaze needs no original Smoke counter] and gray counters for drifting SMOKE. Whenever there is a Mild Breeze, Dispersed SMOKE drifts from any original SMOKE source [EXC: to/from non-rooftop Locations of an Interior Building hex] at the start of the game's first RPh and at the start of every AFPh. Drifting SMOKE consists of a number of Dispersed SMOKE counters equal to the Hindrance DRM of the original SMOKE placed directly downwind from the original SMOKE source (even if the original SMOKE source was Dispersed)
On parle dans la dernière phrase du DRM de Hindrance. Blaze = +3 (même en Mild breeze ?) et donc cela devrait faire donc trois hex de dispersed.
Par contre si on considère la HAUTEUR atteite par la smoke du Blaze, en Mild Breeze, on est bien à DEUX niveaux.
Où est la vérité
Merci d'avance
Thierry